crashed

DAUGHTRY!!! <3...

bäst bäst BÄST är de, speciellt HAN! wohoo! drog vid 4tiden med ewah, lill&stordanne i den lilla blå audin..haha.. aldrig i mitt liv har jag suttit så himla trångt i en bil..fick sitta o böja oss ner hela vägen och benen fick knappt plats.. man typ satt o luktade/andades den som satt framför i öronen. haha...

kom fram lagom i tid till den roliga kööööööööööööööööööön. tur var det att det gick ganska fort in. men vem gillar att stå i kö när det e frosen outside.
fick vänta ett tag tills han kom men det var det värt.. stog å glodde på resten av publiken då jag sa till ewa: -är inte hon väldigt lik amanda i idol? joo, men det va ju hon... aldrig sett någon så mer uttråkad person. haha.. hon stog typ å sov. marie & andreas som me va där såg mer roade ut. go marie! <3

sen kom han upp på scen. hade inte räknat med sån show. trodde han skulle sjunga en låt eller kanske två men det var mer än så.. YES! kunde inte stå stilla en sekund o jag blev verkligen inte bättre i halsen utav att försöka hänga med i låtarna! han va heeeelt underbar. vilken rockSHOW!!! vilken kille, och vilken röst! mums på den säger jag!

köpt nytt skrivbord, "hutsch" o nattduksbord idag...
vill inget mer än att flytta hemifrååååån. puss&HEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0