taking chances

o daniel flög ur idol. jag tycker det var helt okej bra :D han va så himla säker på att han skulle komma i finalen och ikväll sjöng han typ bara samma mening hela tiden tycker jag.
själv gav jag en röst på marie. jag satt i soffan och var lite nere men när hon sjöng kom jag på mej själv att le. hon är härlig. hoppas hon vinner! 2 brudar i finalen ska det iaf va . Andreas börjar bli för långtråkig och amanda för överdriven...

sitter här en FREDAGkväll. snörvlar för mej själv och en Celine Dion låt. Hur rolig får man vara? Febern kommer smygande, eller försvinner den nu? eftersom jag kännt av den hela dan. usch för sjukdomar.
imorrn blir det nog med lugnt om jag inte blir sugen på outgoing in lkpg.

Kärlek till världens bästa syster och världens bästa Lisen.
Ni är guld värda och gör mej alltid på gott humör. Lisen iaf, Ewah kan va ganska bra på att få mej på dåligt humör, spec. då det gäller pengar.. men men.. skulle hellre ha dej än 946876847 mijoner. haha! puss på er people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0