underneath it all

jobbet ringde och hade frågan om jag ville jobba natten mellan 23-24, 24-25 & 31-1 jan.
typiskt sånna tider man inte kan bestämma sej för, iaf inte jag! man tänker att man tjänar lite mer. men det är ju endå bara julafton och nyår en enda gång per år...! och nästan enda gången på året våran familj är överdrivet trevliga mot varandra. haha.. det e fan sant! men händer att även de fina stunderna slutar i tjaffs . . jaja, syskonkärlek är en härlig ingridiens i det hela!
får se hur jag gör med den saken.  gaaah! jag vill vara ledig OCH få pengar!!! men vem vill inte det?
och i hur många månader ska jag behöva vänta på mitt skrivbord? ser ut som 2:a världskriget i mitt rum... vill ha lite julfint snart. de har de säkert inte äns kvar :( november är tråkigt.

* my december *



image1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0