Tisdag 8 april

image14image15image16
På promenad vid Normlösas mest ödeliggande delar ..

Detta är ett ställe som vi brukade fiska vid när vi va små. Den gamla järnvägen.. väldigt intressant?! haha.. jaaa.
Ska iväg och jobba mellan 12-16, men vet inte om jag vågar... Lisen har nämligen sagt att hon ska slå mig med en spade... :S Får gömma mig inne!
På lördag är jag snäll och hänger med Ewa på millencolin, men typ bara om hon bjuder.. Det är i örebro så tror vi ska hälsa på badhuset innan...Annars händer inte så mkt... Festade i fredags & va i norrköping i lördags.. det va längesen men fint :) yeye... nu är verkligen huvudet tomt och funderar på att sova ett tag till...! Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0