flaws and all

? hej bloggiiiiis!
Idag är det inget jobb, men ska ändå upp till dagis sen och hämta Lucas & Clara. Skapligt väder så blir nog en promenad.. Fr.o.m med imorgon är det jobb i iaf 2 veckor. sen lite spridda dagar men sen har jag fått ett vikariat där och det känns jättebra!!! =)

Om det ska gå som jag vill, så flyttar vi även den 1:a maj. Jag & syrran ewooo flyttar till en 3:a i lkpg. men alltid ska det vara nåt krångel så får se hur det blir. annars flyttar jag någon annanstans. men vill helst att det ska bli som vi planerat.

Planerar att köpa mej en bil med. letar runt lite och snart står den nog här ute...
kanske imorrn, kanske om 1 månad, kanske om 2. får se...!

Annars händer inte så mkt.. Ewa tatuerade mej i söndags o jag blev nöjd.
Tvillingarnas tecken och sen står det Ida under...
Tattoo

har träffat lisen under veckan med. varit i stockholm. firat Ann. shoppat. Firat pappa..
Farmor fyllde igår. hoppas du mår bra!!

och idag är det alla hjärtans dag och jag skänker massa varma kramar till alla mina vänner. jag saknar er så himla mycket!!  pusspuss och massa kärlek....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0