glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya!

men bäst är väl att inte ha några bekymmer alls... är avis på den som inte har det. ..

iaf.. känns just nu som jag aldrig mer vill drömma om nåt. det blir ändå aldrig av ... det är väl därför de kallas drömmar... för de finns inte på riktigt...  men hur skulle livet se ut utan drömmar ? mm.. de kan man undra.. rätt trist... mitt e rätt trist med eller utan dessa förbannade drömmar...

jag är verkligen en person som "tar dagen som den kommer"... i mitt liv finns inte mkt planerat... och jag gillar att leva så... ibland... och stressa vet jag knappt vad det är, det gör jag ytterst sällan... Typ aldrig...
min mamma är världens mest stressade person tror jag... fast hon inte äns ska göra något så stressar hon. dettar ju fan kål på livet... jag e glad att jag inte blev en stressande och planerande människa :).... bra att jag e glad för nåt..

nu känner jag tex bara för att packa min väska, och åka iväg, imorgon... eller nej, jag har faktikst planerat att jobba vecka 8. så efter det... då åker jag... iväg... vart? haha kommer la komma till mjölby... Wiiie..
nee nu ska jag sluta tjattra och åka o jobba.... till kl 18! och så avr det tisdag idag... så det är = barnvakt åt lucin&claare... puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0