Hoho

hej hopp allihopp!
jag sitter på mitt arbete, vickar för birgitta som e på kanarieöarna!
o jag gjorde samma sak förra veckan för en annan... FUUUSK!
men jobbar bara 2 timmar till... wohoo... ska klä mej varmt o vara ute nu med... när de små barnen ska ha långrast.
har redan varit nere o fikat för många gånger tror jag. haha bara 1 förvisso men det räcker. känner mej lite ensam.

igår va en seg dag. jobb 7-15.30, sen hämta clara direkt o ta me lucas hem o va barnvakt till 21.30 , jag va ASSEG.
sen kallt som vintern i huset... o jag va trött o skulle upp kl 6. jag har inte skaffat mej några barn men känns som om jag e morsa ändå. haha... denna stund e ganska skön om jag tänker efter... här ingenting, helt tyst...! ska nog njuta istället för o klaga på att jag e ensam.. hmm..

min lön igår var inget o hurra för men men.. nu ska jag leta efter lägenhet, och en bil...
en resa skulle gärna kunna bokas nu med. mums på den... ha en bra onsdag...
Puss&Kram Ida.

i helgen bliré laserdome o FEST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0