moving on

Men kvinna, bestäm dej. Min syster är jobbig.
antingen kanske vi ska bli grannar, 1 sek från varann, när jag tänker efter - asmysigt.
eller en 3:a. vart finns den i sånna fall? jo, Lenas. men hyresvärlden e seg o den kvinna som kanske ska flytta in där med säkert. haha.. eller resa i höst? jag fattar ingenting....
hon får allt o låta så enkelt. och visst är det enkelt. det som e så bra.. vet inte vad jag ska göra i linköping egentligen... haha men vad ska jag göra någon annanstans?
kan bo hemma över sommaren o inte en enda krona i bensin/bilpengar... men jag tror fan inte jag pallar mer, känner mej så himla instängd och kommer aldrig komma härifrån... ja FY! vad illa det låter.... då får det fan kosta... tror det räcker med normlösa nu... fast jag kommer jobba där.. det kanske de får vara det värt. att lägga ut pengarna på hyra o bil när jag kan spara allt det... jag vet inte hur jag ska göra... men pengar e fan inte allt... eller jo, eller nej,men en stor del..... JAG HATAR PENGAR! har jag babblat färdigt snart?... Mm...
imorgon jobb, all day long. sen bara slappa o fortsätta städa som jag gjort hfela veckan.
ner från sängen... läggdags = ner på golvet... städa = upp i sängen osv.... kläderna o resten av alla grejer asså.

sen går dagens ros till den gubbe som hjälpte oss med tvbänken in i bilen..haha.
billigare såhär än genom corren? vet inte vad det kostar men de e nog besvärligare. haha , tack iaf.Ida


// /taio cruz

Kommentarer
Postat av: amanda

fin bild:)

2008-03-21 @ 22:03:12
URL: http://amandaberggren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0