sunday. soldag?

Mmm, även jag har just kollat på nyhetsmorgon...! HAHA... jaa, vafan, tjäna pengar på blogg? va kul om alla läsare skulle sluta läsa... undra hur mkt de får in då. jag håller iaf på stina-lee, om det är nån tävling`? riktiga bloggrivaler där..haha! är det verkligen så intressant o läsa om andras liv i typ detalj? joo, jag gör det själv.haha... men de kan va kul de 3 första inläggen sen är det rätt tröttsamt... Skulle nog aldrig orka skriva vad jag gör varje dag, bara då det händer nåt roligt.. och det gör det inte så ofta här... inte för jag tror att nån är intresserad av mitt liv menmen...

men melodifestivalen igår då, var väl skoj. helt okej... känns som de spelar noll roll om man missar nästa vecka. verkar inte vara några bra då.. så kanske om man skulle dra ut då ist? Yihaaa . . . om 2 veckor är det iaf laserdome som gäller, sen födelsedagskalas... i de äldre åldrarna...! och party party på platå...
helgen efter det är det sääälen. haha... jag undrar hur fan det ska gå...
åker typ kl 5 senast på morgonen. PIGG? tror inte de... men ett tag kvar... nu är det bara jobb som gäller och jag gillart. ska lägga ett gott ord för lisen med så hoppas jag hon blir min arbetskollega! jag lär ringa kl 6 på morgonen... haha ... men glädje o fråga : hej lisen förlåt att jag väckte dej kan du komma om 1 timme? jag vet hur roligt det är att tro man får sova huuur länge man vill men sen ringer nån :) men som jag sagt förut, det är ju bra att man känner sej behövd nångång.

puss på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0