A n g e l

(skrivet igår men gick inte o ladda upp det då)

igår va mamma & jag på bio, tror jag aldrig hänt förut... vi såg iaf "angel" med helena bergström, rolf lassgård m.m och den va helt okeeej. slutet va lite knepigt men enligt mej slutade de levande o enligt mamma döende. haha..
på tal om döende -
drömde i går natt när jag sov bredvid ewa att jag stoppade en kniv i en vargs hjärta som skulle äta upp oss. samtidigt som han tittade mej rakt in i ögonen. men han blev en varulv... och han skulle försöka söva/droga ner oss med nån boll som de kom ut nån blå rök ur men han fastande i sin egen fälla och blev drogad själv...! hmm. dessa drömmar asså..

Idag är det lååångfredag, och påsk! och snö.. eller det snöar typ varannan gång man tittar ut genom fönstret.
ikväll ska jag, lisen & frida umgås! Vi ska ut till kvarnparken... :) haha.. brukar va kul där så hoppas på det även denna gång.... va ju ett tag sen sist.. får iaf träffa lisen&frida och det är ju huvudsaken.

var även och gjorde ewa sällis on carlings häromdan o fick med mej ett par brallor, en tröja, ett linne o ett par trosor hem.. grannaffärer dna hade också världens skönaste nikeskor som fick hänga med mej hem... men de ligger fortfarande i sin kartong...

jag längtar efter lön.. var längesen jag hade såhär lite pengar på kortet, sorgligt...
lika sorgligt som att min dator är på otroligt dåligt humör idag...

ha en trevlig helg/påsk/kväll..
p&k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0