hate.love.fuck.sex

jag måste skriva av mig.. jag känner inte igen mej, det här är inte jag och jag vill verkligen inte vara den jag är nu. så otroligt TRÅKIG! och vad gör jag åt det då? typ ingenting... Jag måste, eller det måste inträffa... Förändring.

i måndags
(last week) var ewa och jag på sagateatern och kollade in Cissi&Nour almost like boys.
där fick man en sig en hel del garv och jag rekomenderar den för alla som fortfarande har sexualkunskap i skolan :) på kvällen gjorde vi en god fruktsallad med glass och jag trodde jag skulle få sovmorgon men kl 22 på kvällen fick jag veta att jag skulle jobba kl 8. och det gjorde ingenting, för när jag gick ut kl 7 på morgonen var det så ljust ute.. man blir så mkt gladare. t.o.m jag.

i helgen besökte jag även säfsen (8 mars) för första gången i mitt liv. jag har enbart vart i Idre, men det var på midsommarafton så då blev det bara att åka sittlift. mkt roande.
men iaf, det började med att jag åkte in i en gran. och det kändes i knät dagen efter vill jag lova. haha med en publik på ca 7pers o resten av människrona i backen kände jag mej rätt utskrattad.. o jag försökte kommunicera med folk men det visade sej att de var tyskar o inte fattade ett skit. typiskt. men jag åkte för det och jag kom enda till röda backen faktikst... men den lyckades jag inte åka ramlafritt tyvärr... mer att jag ville vända när jag kommit halvvägs... haha riktigt roligt var det iaf och det ska verkligen göras om.... innan jag glömmer bort hur man gör.

18 april blir det tAKiDA i lkpg med ewa med, det ska bli roooligt hoppas jag...!
kanske blir millencolin med den 12:e april... återstår att se!
image5



Lisen fyller år nästa vecka med.. måste inskaffa nåt till henne...
idag är det exakt 3 månader kvar tills det är min tuuur! =)

image6Igår blev det att fixa frillan... men jag tycker inte om den där mellanlängden... antingen ska det vara långt, eller kort! och jag var väääldigt nära på att klippa av mig håret igår... har alltid haft åt det längre hållet men vafan...! får se om jag får nåt ryck och kommer med den där frillan som vi redan planerat... spännande...
(snyggt klädd jag e på "efter" bilden föresten... haha) ser ut som mamma&barn tutte... LÄCKERT som fäään.

jobbar 12-16 idag sen blir det nog till lkpg och göra ewa sällskap i butiken och handla kläder...
imorgon blir de "invigning" av MONKI the stooore... men jobbar 9 på tors så blir de lilla lugna...
blir mer partey i helgen då lisen&jag är på G i mjÖlby... wohooo...

 - - - angels don't cry,
stars don't lie - - -







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0