I love rock´n roll

kvällen igår: frida kom och hämtade mej en stund efter 18. vi drog till lisen och där va också henke. vi spelade "våghals" men sen kom en till frida och så blev de mest att dricka&snacka. drog sen till kinesen där frida jobbar och vi drack cider och konstiga shotar.
frida sa det att:
- jag känner på mej att Ida kommer bli full ikväll.
och det hade hon SÅ rätt i. haha... kvarnparken sen och det va roooligt som alltid.. träffar alltid gammalt folk man inte sett på hur länge som helst. tex. min underbara Anna som jag tror att jag kramade sönder, haha.

men så händer ju en del tråkiga saker med och jag hoppas verkligen att det löste sej...
du är värd det bästa som finns för du är min bästa vän och ingen, ingen, INGEN har rätt att göra dig ledsen.

när festen var över drog jag hem till brorsan och sov där, det va lite kallt så jag sov med jacka på mej och en jacka som täcke. när jag vaknade var det katthår överallt, blä! o så sitter katterna där o bara garvar åt mej... och så kom pappa och hämtade mej och nu sitter jag här. får väl se om jag får i mig nåt påskkäk sen...

nu kom brorsan hem och sa att han hade bäddat en extrasäng till mej med ett skönt täcke och kudde... tänk om jag visste det. så underbart jag hade sovit då... o nu ville jag att kl ska vara 3 igårnatt igen så jag kan gå och lägga mej igen.... haha...men soffan dög den med.

 image9

"systrarna holmberg"
Ewa och jag på MONKI festen i onsdags!


Kommentarer
Postat av: lisen

Fan sååå sniiigga :DD

2008-04-05 @ 18:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0