Sex To The Y-Y-Y-Y-Y-Y

Taio Cruz är sån skön musik.

Idag har jag & mamma vart på ikea/ikano. Jag köpte mig ett par svarta hederliga pumps! Sen åkte vi hem och spelade "upwords" till maten och sjöng lite sing staaar...
imorgon fyller världens bästa LISEN 20 år och vi jobbar på samma ställe imorgon så ska nog göra en överaskning till fikarummet, om jag orkar! :) ska skicka ett sms till henne nu vid tolvslaget.

nu ska jag åter igen lägga ner den nya soptippen av kläder som hamnat på sängen, suck... när försvinner den?
när jag städar bort den kanske och inte lägger tillbaka den...suck
Sen ska jag läsa boken "otryggare kan ingen vara". Köpte den till mamma i julklapp men hon är visst upptagen med andra böcker.. eller så vill hon helt enkelt inte ha min julklapp *bröööl*... haha HEJDÅ . . .

Glöm inte att vräka i er massvis med våfflor imorgon....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0