änglagård.

läste att den 3:e änglagård filmen ska komma ut. heeej jag måste se! haha... typ kassa filmer men endå.

var en sväng på stan idag. faan va kallt det var :( hittade ingenting heller fast jag hade en del jag skulle ha..
när jag äntligen kom hem tog jag på mej myskläderna och kurade ner mej framför sex and the city..
men vid 18tiden åkte jag in till stan igen, träffade Linnéa och vi åkte in till g:a stan och tog en fika! Det behövdes, inte fikan då. men att prata! har knappt snackat nåt på hela dan... haha... vi hade mkt att tala om =) Jättehärlig tjej...

Åkte hem efter några timmar och nu sitter jag i sängen igen och äter polkagrisar :)

imorgon måste jag städa rummet...
och ta en promme...och bara va!

snackade med johanna idag med och den 5:e juni kommer hon hit och är här över helgen! ska bli såå kul :)

Love, peace & icecream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0