god afton.

vilken underbar dag!
den började i duschen. sen lite rostade mackor med marmelad....
lova & jag åkte in till fältöversten och jag hittade en klänning tillslut... den fanns likadan i kjol med och jag kunde verkligen inte bestämma mej... men sen tvingade lova mej. haha!
till lunch blev det mc donalds, var inte alls sugen men lova tvingade mej även där haha...vi tog bussen till albatross och hämtade henning, sen gick vi hem.... vi drog ner till centrum, barnen cyklade. jag var mest rädd haha! henning visste först inte hur man bromsa!
vi köpte glass (på pressbyrån, han i kassan sa att de var de mest dyraste) jag bara:
men de va ju bra o säga vi kommer aldrig tillbaka!
sen mötte vi en massa mammor och barn så de lekte och hade sig... vi cyklade sen hem och sen gick vi vidare till parken och spelade fotboll...sen sprang vi hem och lagade fiskpinnar o potatismos!

om ca1½ kommer en taxi och kör mej till centraaalen. ska med tåget... tar ju alltid buss så hoppas jag hittar... haha!
är i linköping 23.55 där mammi hämtar mej .... upp tidigt imorgon. till frissan sen till ann och sminka henne o grejjer... skulle visst sminka danne också. haha! :P

Älskar vädret!!!! och tycker synd om alla barn som fortfarande har på sig vinteroverallen...! skulle deras föräldrar verkligen vilja vara klädda så? barnen rör sig ju liiiite mer än vad de gör... haha hej jag jobbar på dagis!

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0