Halo

vilken lugn dag...jag fick sovmorgon. ställde inget alarm.vilket gör att jag slipper vakna 95679 ggr för att kolla om jag försovit mig. haha ....annars finns det aldrig något som kan störa mina nätter...
pärlade lite med Lova medans henning&johan spelade lite fotboll & handlade nytt tvspel..haha han spelar lixom alla de där 16+ spelen fast han bara är 6 .... han kommer ju va trött på alla de där innan han e 10....kanske!
vann en fotbollsmatch mot honom igår på fifa 08 och han blev inte glad, gick inte äns att muta honom med pannkakor...då är det något som är fel :P

men iaf.. sen kom alexandra & hämtade mig och vi åkte till knivstad, till hennes mormor , med vääärldens gulligaste hundar; pricken&tobbe :) jag bara lääääängtar tills den dagen jag skaffar en egen...jag har bestämt för att ha en liten :)
och kanske en stor.....

vi åkte till kista och skulle kolla in gallerian... men i hamnade i en matkö och köpte en god kyckling ceasarsallad och mc donalds glass till det.. sen körde vi hem igen :P kul att träffa henne igen iaf...nästa vecka åker hon till italien också. just den helgen jag är hääär.... boooring!
ajust det, måste kolla efter bussbiljett nu...

va inne på banken idag med. kvinnan ville boka ett möte med mej så vi kunde snacka om pensionssparande! hallelulja ser jag så gammal ut? och inte röra de sparade pengarna förrns man är 60 år?!!!!
tänk om jag vid 50årsålder får veta att jag bara har 2 år kvar att leva....sen får jag inte ta ut mina 50 000 som jag så duktigt sparat ihop....! det måste i sådana fall diskuteras NOGA!
hmmm....

jag bor i stockholm.....imorgon kommer dead by april till lkpg - jag vill vara där!!!
jag ska till kvarnparken på fredag.... hahaha ... jag vill lixom till världens ödeplatser... måste lära mig att shaka loss lite här tror jag... som ewa sa: skaffa besökare&ligg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0