light up, light up

repeat på "run" med leona lewis... typ depp eller? haha.
tur att sex and the city varit med mej under kvällen! 

jsg vill kunna skriva, som förut. för några år sen hade jag värsta fantasin. jag skrev hur mkt som helst, vart som helst, när som helst. allt som kom i min väg var nerskrivet på närmsta papper. nu kan jag inte äns stava..

"Måste allt ha en orsak?"




Nästa lördag befinner jag mej på arlanda. jag ska hämta min efterlängtade syster..
Trodde inte hon skulle komma förrns juni kanske! Ska bli sååå kul att träffa henne igen. My soulmate <3
och på fredag ska jag hjälpa Lowa att köra lite flyttlass! Tur att det är kul att köra bil. (oftast)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0