morning monday

kollade på ...och så kom polly igår! eller jag såg halva, sen somnade jag. Det var riktigt skönt. kändes som jag hade feber och drog på mig överkastet och kurade ihop mig. Sen vaknade jag av ett sms, och då hade jag sovit i 12 timmar. Skulle behövas i helgen, men inte idag.
Möttes av denna lapp i köket;
städa huset, damma noga. damsug bilen och torka av invändigt...!
det första hann jag med, men bilen får jag ta i helgen...
sen skulle jag hoppa in o ta en välbehövlig snabbdusch, men genom källarfönstret kan jag skåda en trädgårdsmästare... jag gömde mej i dushhörnet och jag har aldrig dushat snabbare. haha...

nu ska jag hämta lova&olle sen ska vi in till alexandra. Puss&KRam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0