OverYou

jaha så var det måndag och slut på det roliga...sätter mej på en buss om några timmar.. :( suck. normlösa - vi ses igen om 2 veckor. Fira Lowiiiis! 20 år för fan!
Har haft en jättebra helg iaf :)

I lördags for jag till mjölby och va med lisen&frida. och vi drog till sätteriiit... ! fyfan. kan va sista gången.. aldrig har grusvägen varit så lång. aldrig har jag sett så många små djur framför rutan som kan skrämma livet ur en och skuggor i träden som liknar allt annat än vad det är...
och bron. den var riktigt äcklig!!! haha fyfan vad vi skrek :D men vi var tuffare än killarna som åkte bakom iaf ;)
 
igår drog jag o lisen till stan - där var det dött!
så vi drog till ikano och jag köpte mej epp par "hej jag ska ut och springa skor"..... får se hur väl de används...
åkte hem och käka grillat sen tillbaks till mjölby igen. de blev slapp i lisens säng och som vanligt aldrig normala samtalsämnen....

och frågan är....
går det att lura en lögndetektor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0