the end of april

igår fyllde min lilla Lowa 20 år!!! tänka sig, som jag sa till henne: det känns som du varit typ 17,18 år ett tag nu... haha
men nu har hon vuxit till sig min lilla fiiiis ! Anna fyllde också 21 år igår... Saknar henne grymt mycket... saknar våra tider, vår vänskap! Skulle typ aldrig klarat mej utan henne... och hur kan man bara låta det försvinna?!! Fan vad jag saknar henne! Min fina vän. Den bästa vän man kan få, jag hade den turen... och vad har jag gjort med det?
hur kan man lixom lämna det bästa man har!? hur kan man låta det gå........

i fredags åkte lowa och jag till östergötland. vid fel tidpunkt. fel väg! en bilexplosion hade inträffat på e4an och typ halva vägen var avstängd. vi tog nån runda genom gamla södertäljevägen och till slut var vi framme... några timmar senare än tänkt, men men... åkte hem vid 10 på lördagen till sthlm. sa till mamma att jag skulle va barnvakt. men det jag skulle göra var att hämta världens mest efterlängtade korv.... ewah dileeewah....!
kajsa&linnea var också med in da car... och vilken brun blondin....!! när hon åkte var hon en blek brunett... hon var såå fin!
slappat galet hela helgen...bästa på länge! <3



jag har precis deklarerat via internet, hur lätt som helst, tråkigt nog får jag inte äns hälften av vad jag fick förra året men sålänge det ligger på plus så är jag nöjd..

imorgon är det valborg, jag&alexandra ska hitta på något. Sen åker jag hem till n-lösa på fredag.
har velat fram&tillbaka om jag skulle åka hem eller inte, men sen pratade jag med lucas&clara i telefonen igår. fast de var upptagna med tvspel och lät hur tråkiga som helst så kunde det inte hålla mig ifrån dem...saknar dem sååå mkt!
mina fina gullisar....

fast jag är lite trött på barn för tillfället finns de inget bättre än lucas&clara :0)




jag&mina syskon typ 15 år sen. haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0