totalt ointressant

igårkväll eller när det nu såg jag mig i spegeln och tänkte:
men guuu så bra att min hy är så fin nu när jag ska på bröllop o grejer, en mindre sak att tänka på.
och eftersom jag inte har några kläder att ha på mig tänkte jag åka med lova ner till "stan" och köpa mig något.
förut sa johan: bilen ska in på service så du har nog ingen bil, jippie 1.
jag kollar mig i spegeln och Lisens såkallade pensionat  har studiebesök i mitt ansikte... haha . jippie nr 2.
varför drog jag inte och solade nu ikväll? varför tog jag inte en promenad?
varför sitter jag här?

jippie nr 3........... är? sova!

Kommentarer
Postat av: lisen

HAHAH du är ju så jävla sköön idag..

2009-04-04 @ 11:43:31
Postat av: lisen

HAHAH du är ju så jävla sköön idag..

2009-04-04 @ 11:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0