tusenbröder..

världens bästa serie.. ska skicka efter den på nätet nu...sen ska jag nog köpa hospital tycoon bara för vi snacka om de igår. haha... och jag bah:
- ååh de där växterna! haha...
hatar att min dator inte har så stort minneskort... eller vad det nu är.. jag kan inget om det. har sims på datorn men de hackar o laggar och har sig. men måste nog spela ändå...

först ska jag städa iordning här. har varit och köpt lite korgar och grejjer...present till lowa med!
har typ 3 vissna blommor här med... stackars de...
          
We've waited far too long to,
watch it all crash and fall through
So when you feel like shit youve gotta
keep on pushing
If you saw the world through my eyes
then you wouldn't feel so highrise
It's time to take a chance,
you've gotta sit.. back.. and.. hold tight

curses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0