just want to start from the beginning.

Tittade runt på olika utbildningar... Det är ju alltid bra att ha.. Lite extra kött på benen. Sen skulle jag kolla på mitt slutbetyg om jag hade läst vissa kurser. och då tänkte jag; vad har jag för nytta av de här kurserna egentligen?
Ska man bli läkare ska man ha läst kemi&fysik och jag vet inte vad. jag har inte äns ett betyg i det... haha!
jag har i kommunikation, fritidskunskap och bild.... JIPPIE. eller visst, det var ju de jag va intresserad av men endå...

har ingen nytta av nåt.. kan inte äns bli förskolelärare för då måste jag ha läst engelska B... suck.
och orka gå komvux 1 år innan man får börja plugga till det man vill.. men det kan ju också vara bra...  "men de kan ju va bra att ha".... bra att ha... HATAR  den meningen haha! inget är fan bra att ha =P

shiit pommes.

imorgon är vi äntligen den vanliga ligan igen. alexandra, jag &kidsen. Vi kanske ska besöka junibacken :)
självklart åker hon till Italien (av alla ställen) på lördagmorgon. Så jag e så ensam hääär. haha. och lowa jobbar
men ska nog träffa linnéa :) ska bli kul..

Vill mysa med Lucas&Clara... de bara växer&växer!
Och från ewas sida har det varit dött.... :( Miss u









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0