diskussion med mitt inre jag.

är så jävla trött på den här skiten... allting bara, alla människor, alla platser, mig själv..
är så jävla trött på alla brudar som oroar sej över sina läppförstoringar och vem som har råd till vad... men vad är viktigast... PENGAR? LYCKA? är man lycklig för att man har pengar och kan köpa sej större bröst och mindre lår för de inte orkar träna eller vad fan vet jag vad som är problemet...

jag hatar när folk inte kan diskutera som folk! hatar när de inte kan förklara ordentligt utan en massa skrik och det värsta som finns är folk som snackar en massa skit fast det inte har en endaste jävla aning om vad de egentligen snackar om.... säger ord de inte vet vad innebörden är och säger saker de sen får ångra...
förstår mej inte på folk som inte tänker innan de talar!!!

jag själv kan ibland att ha svårt att förklara saker men jag försöker inte göra det ännu krångligare för mej med ord jag inte vet äns om de finns i ordlistan eller om det är positivt eller negativt....
***
Jag skulle aldrig palla att "sitta ihop" med min kärlek....Eller vad vet jag när jag väl kommer dit. Eller jag har varit där och jag behöver verkligen mitt space, mitt egna utrymme..Skulle aldrig klara av att ge hela mej. Att bara låta allt gammalt gå.

(En mening om det, sen kommer de upp andra tankar, då blir det en mening av något annat)

Vad vill jag få fram?

- Ta vara på det du har....
- TÄNK, innan du talar....
- uppskatta!
- gör saker innan det är försent...
- lev ditt liv idag, imorgon kan det vara försent.
- visa att du älskar den du älskar, på ett bra sätt.

Jag hatar brååååååååååååååååååk!
jag hatar tjaffs, ord, konflikter!

Att de kan finnas så mkt känslor. att man kan känna så många olika saker för en människa på en och samma gång...både hat, kärlek.......allt!

Jag älskar er....på SÅ mycket olika sätt....
min familj, mina vänner... 

*** Hur vet man att man älskar någon?
- När man är beredd att dö för nån ***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0