lovely friday with lovely lisen

i fredags åkte jag&lisen till lkpg. vi hade packat väskan med en filt, en flaska vin, kortlek och chips.
och det var de våran kväll skulle innehålla... satte oss vid stångån och fick sällskap av myggen. när vinet var slut skulle vi leta efter nästa flaska men den var redan tom, så det blev ett glas på storan. sen hamnade vi vid domkyrkan och ett blandat gäng med tyskar, franskar & spanjorer, haha...
vi drog in på platå och det var en mycket rolig kväll... :) slutade med en pommes!







i lördags blev det häng på carlings för att vänta på ewa som skulle sluta, sen kom bakisNina och vi satt o käka i en fåtölj, haha...efter de blev det vinberga, matlagning och en massa tjaffs.... somnade tillslut till "changeling", får se klart den ikväll.
igår blev det vinberga hela dagen, love it. en film ute på en filt och 2 filmer i sängen!
såg "i taket lyser stjärnorna", "linas kvällsbok" & "säg att du älskar mig"....
vilka tonårsfilmer! men de är bra gjorda.... det är ju så den verkliga tonåren är.....tråkigt nog....filmerna är ju inte så positiva ändå :/ hemska faktiskt...

sista veckan här hemma nu... på söndag åker jag till sthlm igen!
vek ihop mina kläder igår som låg i en hög i resväskan, och vad hittar jag på botten?
mitt mobila bredband!!!! som jag har letat, med ficklampa i varenda litet hörn... haha...
J my Josie is home nooow! Weee.... får se om vi hamnar någonstans annars blir de nog M.klubb med Lisen and the gang tonight.

får se får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0