pursuit myself

heej heeeej bloggeen!

Lördag idag....Leeedig.
Men inte ifrån september - då ska jag jobba på en simsola här på lidingö :) Ska bli roligt!
Skicka cv:t i onsdags, de ringde i torsdag & igår var jag på intervjuv och fick jobbet direkt. tänk om de vore så med alla jobb...
Sen ska jag jobba på dagiset på dagarna med.. också roligt. jag har bara roliga jobb :D ska inte säga för mycket, det kan ju vända, haha...
och på måndag kommer Ewa! wiiie...

Jossan har bott i årsta några dagar så vi har setts ons, tors och igår :) myyys... igår hade vi tacos, film&vin mys..
hyrde film på ett ställe som blev rånat senare. När vi väntade på bussen runt 23tiden åkte de runt en massa polisen och civilpolisen och de släppte t.o.m ut hundarna.. det va nån 20årig kille som va boven tydligen! :S

Ikväll såg jag att "14 suger" är på TV... den ska jag se!
Tänker på Lowa då, det är våran film! Saknar den lilla sötsaken...hoppas hon kommer hem snart !

pusss heeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0