all ends..

men helgen har just börjat.
Hämtade ewa i ropsten förut! vi for till grannen där det var bullbak med ungarna.. sen hade vi bull&saftkalas.
vi åt lasagne, gött.
sen skjutsade jag ew till ropsten igen. fick låna lindas mini mini cooper. haha hej den gick frammåt!
hon kom precis in med ett glas vin o här sitter jag i pyjamas. Oh, jag har verkligen haft tur och hamnat hos en sån här bra familj. Och jag skrev bara till en enda också. Kände jag av det redan vid ansökningarna? haha.
dock blev henning putt häomdan för han fick köttbullar 2 dar irad. jag skulle blivit överlycklig som barn. Kan ha vart för köttbullarna var gjorde av mej och han tyckte vi skulle köpa färdiga nästa gång haha.. Känns bra =D

Nu ska jag klä på mig, sen ska vi ut. Ska bli mys! Ska se timbuktu.. höhö. Ring Lowa määää!
Pöss
 partybild!!! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0