back on track

i lördags, 20 minuter senare, åkte jag hem - till östergötland.
världen bästa Lisen kom & hämta mej på station, vi drog till ewas avskedsfest..hon trodde inte jag skulle komma så jag överaska henne lite... :) alla va fulla&glada och jag&lisen satt i soffan o slappa. haha..
sen åkte vi o hämtade pia&dick. :)

på söndan åkte vi till stan igen och handlade lite. jag köpte en vinterjacka, - better late then never...
underbart var det att träffa Lisen iaf, snart kommer hon och hälsar på mig! =)

skulle med ett tåg 19.40 igår från lkpg....1km in på motorvägen dör mammas biiil... GAAAAH...
jag ville bara springa men kunde inget annat göra än att sitta och glo, på andra sidan vägen. Där hade en till bil dött, fast de hade hästtransport... De kan inte va kul :S

Benny kom iaf, körde mig till station. Vi hade inte många minuter på oss.. Eftersom han e busschaufför trodde han att han fick parkera varsom, och det va ju ganska bra... =)
Tycker inte om att åka tåg. Jag diggar bus4u... så det blir det i 1:a hand framöver...

nu ska jag kolla på "familjen annorlunda".. en familj som har 10 barn... 
och en som har trillingar....! shit... Trillingar! haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0