den rätta för holmberg

det är jag själv det skulle jag tro... hoho...

i have a lot of things to tell me, to tell you and you and you.
för det första: mitt internet&jag är inte vänner. Eftersom jag råkade ladda ner för stora grejer så har jag tagit slut på in hastighet typ så nu går de sloooowly ända tills månadsskiftet. därför vill jag ha mars nuuuu... ha ha...
för det andra:  i helgen va lisen&frida här... YEEEAH.... gick på stan i lördags.. sen åkte jag hem o käka o fixa iordning mig..vid 20 började kvällen som skulle sluta vid 05.30
jag åkte in till scandic där 2 brudar bodde. hej lisen&frida!
välkomsdrinken va breezerrace. jag gillar´t... Lisen va dock lite seg på den saken och fick hjälp av beerbong (björnbånge enligt frida) ..
vid tolvslaget drog vi ut & gick till laroy. hej vi stog inte på listan men man kan ju låtsas. haha... va där till stängningsdax och 5 mintuus... såfort jag ser frida är de shot som gäller.. tur att hon har dödat sambucan..
huxflux så hamnade vi på spybar. jag fick pejja 5 mille o medans de andra flög inte för en annan dörr...
vakten tyckte jag vingla... knäppt var att han tyckte det när jag stod still bara...

sen var det hemdags. herregud värst på hela kvällen...
jag somnade lixom typ överallt .... på en bänk... inte bra.. ska aldrig mer göras om, men kl va 5 o jag va sömnig.
framme i ropsten o 30 minuter senare kom en buss. som gick till centrum iaf. sen sprang jag... det snöade massor.
jag märkte inte att jag hade däckat med alla kläder på förrns lisen ringde  väckte mej 11.30....
jag sov som en sten innan.. haha

de kom iaf hit o vi gick till Chevaron eller va de heter o käka mat... sitter just nu o slickar på klubban som vi fick av göbben som jobba där haha..

jahopp här skulle jag lägga in en bild men klart som fan så finns inte den bilden som jag fixat, cP....

men då hitta jag en annan bild. som gör att jag ville tala om hur stolt jag är över min mamma...
hon är inte äns nöjd med den här bilden. hon säger att det är några linjer som e fel eller nåt. Det är en av mina favorittavlor som mamma målat. Hon är världens duktigaste!


den 5 el. 6 mars åker jag hem.  :)
Ska bli megamys! Längtar även till denna helg för jag ska köpa massa godis.
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Zebrabrallan

Sitter o as garvar.. hade glömt att du skrev blogg gumman

2009-02-25 @ 20:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0