empty.

Ew har precis lämnat mig.. kommer inte få träffa henne, min soulmate, på 7 lååånga månader! fyfan, mer än ett halvt jävla år! haha. Älskar dej mest i hela världen. är så glad för din skull. ♥
har iaf haft en mysig helg.

i fredags va vi hos kajsa kaj. vi va några brudar som drack vin och hade trevligt...vi skulle ju se timbuktu men åkte tunnelbana halva kvällen. haha. vi va vid slussen, medborgarplatsen, nacka o jag vet inte vad.
några rulltrappor åkte vi också, en som jag ramlade i. haha... stog baklänges o snackade om lila ögonskugga, sen vurpa jag... haha...tillslut hamnde vi på mc donalds o träffade en otrevlig kändis som kallade oss blåsta blondiner men envisades ändå med att sitta bredvid oss. jag råkade slinka ur mej ordet syntetkuk... haha... hej vad kom de ifrån?
drog hem tidigt och soooov.

igår va vi på stan hela dan med kaj&jos. men vi köpte ingenting.. haha förutom torr&sunkig mat.... kaj hängde med oss till lidingö och vi hyrde 3 filmer... 3 tyvärr inte så bra filmer.. eller jag somnade till "into the wild" och "fishy" hade kasst slut....och den första filmen "once" kollade vi 5 minuter på sen stängde vi av. haha

idag åkte ew&ja till fältöversten och in till stan... åt en god lunch med pasta&oxfile... mums!
vid 18 skjutsade jag henne till ropsten och sa hejdå... =( kommer sakna henne sÅÅÅååå....

nu kollar jag på "mia&klara" och ska sen se alladin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0