Live Laugh Love

idag fyller världens bästa pappa en himla massa år..
orkar inte hitta nån bild. han bara blundar på alla. haha

Ska duscha nu... Sen kanske se bangkok dangerous. Vet inte om jag vågar. Ewa är ju där nu haha.
Hon ska till cairns i australien om ca 3 veckor eller vad det är. och vad läser jag då? ur marias blogg som jag inte läst på 94755 år eftersom jag knappt vet vem hon är, men självklart skulle jag landa in där just idag....

".....Ett konstigt land det här. Uppe i norr, i Cairns med omnejd, där är det översvämmningar och vägar avstängda. Krokodiler simmar in i husen och äter upp småbarn och ormar lägger massa äckliga ormbebisar överallt, medans nere i söder, runt Melbourne, så brinner allting upp. Senaste uppdateringen med antal omkomna är 173 personer. Förstår ni hur mycket det är?! ....."

Och har läst i tidningen om allt som hänt... Shiit.. jag sa till ewa:
- men har du läst om landet du ska till? vad man måste uppleva, vad man inte får missa...?!
ew: - nee... de märks...

stor koll har hon iaf....

Älskar dig ewoo!!
Älskar pappa som fyller idag! Älskar mamma. Älskar mina syskon.... älskar Lucas&Clara.
Älskar morfar. Älskar Loven. Älskar alla mina vänner.. Saknar er framförallt..! fan vad jag älskar. haha. det är bra, det ska man göra.
Men hatar min hy, mitt fula hår, mina gula tänder, min fula hårfärg o längd o kvalite...
och hatar att jag sitter här.. så nu ska jag duscha!
HEJDå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0