en grej bara.

jag va inne på konsum och handla lite. brukar handla på skeppet men de ligger verkligen 1 meter ifrån varandra så tänkte byta... haha. jag kommer till lösgodiset där står de 3 brandmän. medans jag packar i lite snacks hör jag en snubbe säga: men det är ju inte lördagsgodis idag va ?
jag: veeeeeem har sagt att jag ska äta det idag?
han: haha där va du klyschig.
(jag: jag vet, dumma snörvel)

när jag betalat och gått förbi kassan hamnar jag i en klump av typ 7 brandmän... samtidigt som jag undrar: vart är utgången? är den där man gick in eller finns det en närmare. står där o ser dum ut... så säger en av brandmännen:
jaha hej där va du med lördagsgodiset.
jag : yes (meeeen vart fan e utgången?)
går 10 mil till ingången. där var också utgången... och jag åt mitt (lördags) godis...

det var min händelserika dag ..
åkte lite skridskor på förmiddan & kollat på typ 3 pippifilmer.
åt pizza gjorde vi med ja...

är sugen på bio i helgen... vill nog se "i taket lyser stjärnorna".. hej nån som vill med?
förstog väl det.

puss.


Kommentarer
Postat av: Zebrabrallan

HAHAHHAHA, va fan styr du med uppe i el stockholmo? dör av garv,.

ja hänkar bio betty..

2009-02-26 @ 20:54:12
Postat av: Zebrabrallan

HAHAHHAHA, va fan styr du med uppe i el stockholmo? dör av garv,.

ja hänkar bio betty..

2009-02-26 @ 20:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0