underneath it all

idag har jag lirat fotboll i typ 2 timmar i massa snö.
åt pannkakor till lunch&lax med pasta till middag....! jag vill kunna laga rolig&god mat.

har precis bokat bussbiljett till&från hemmet till hemmet så att säga.
fredag - sthlm -> lkpg
söndag . back....

sen helgen efter det ska jag ju hem igen men då är jag hemma en HEEEL vecka!
då ska jag bara slappa, bli bortskämd (kan ju alltid hoppas).... fast bortskämd blir jag här med. Fick en bodycream av Linda idag sen kom hon ner med vin&chips. så gullig! =)
men iaf, vecka 12 va vi inne på ja... jag ska hämta L&C everyday... Vi ska göra massa saker... jag ska mysa sönder min lilla katt casey... hihi.
Sen ska jag till tandläkaren en dag med.. jippie... bäst att passa på då jag är hemma... Sen ska vi bowla med ja.
Fira en hel skara som fyllt år...

Sen kan de bli att lisen&jag åker iväg till tandådalen 20-22 mars... Skulle va kul som fan! =)
nu ska jag se 50 cents film.
typ BLI RIK ELLER DÖ... haha

Luuuugnt, jag, lisen&frida ska ju va med i "snabba cash"..... dock e provfilmningen nu på söndag...
hej vi hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0