flaws and all

igår va både Henning&Lova lediga så vi åkte till skridskobanan... jag har inte åkt å hur länge som helst. Men det var riktigt roligt. Det var över förväntan.. Måste göras fler gånger! :)

På eftermiddan satte vi på en film. Självklart Indiana Jones. Precis lagom kom Alexandra&Olle över.. Olle & Lova är bästisar o de har inte lekt på jättelänge så det var skoj. Sen gick vi hem till de och blev bjudna på pannkakor...

På kvällen åkte jag in till Lowa och vi drog till hennes kompisar och snackade och drack vin i några timmar.. Lowa&jag drog hem men de andra drog ut på andra äventyr.

Idag har vi varit inne i stan och ätit på sturegallerian... Jag åt en jättegod räksallad med avokado o rödlok o paprika.. mina favvisar =) pappa skulle gillat den sa jag...haha! på vägen hem var vi nära på att köra över en snubbe på ett övergångsställe.. sen såg vi att det var Prins karl Philip... HAHAHA...OOppppsss! de skulle sitta snyggt att ha kört på honom..

Nu ska jag vila middag lite..=).Kanske blir en fika med Lowa&några sen annars ska jag bara se en film eller ta en promme.Måste lära mig hitta til Lovas dagis om hon ska kunna komma hem därifrån.. haha!

Ha en bra helg allihoppa...
Puss&Kram




Henning&Lova ute på hal is....
H körde match, sverige-finland... de blev många straffar för Swe och många utvisningar för finnarna.

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej gumman! Ja inte behöver jag vara orolig det förstår jag, du sysselsätter dej och ser till att ha det bra. Kul.Jag tänker oxå att så länge du inte hör av dej så är allt bra, för annars litar jag på att du ringer hem. Men det är inte riktigt förrän i morgon det börjar på allvar, eller?. Ha det så gott. Hälsa Linda och Johan med. Kramisar från Ma

2009-01-11 @ 10:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0