HEEEJ!

ska snart gå & lägga mej...
Måndag igen och allt är som vanligt... Men denna vecka blir liite annorlunda.. Ska jobba på dagiset här ons+tors... Ska bli skönt att ha nått att göra på dagarna, fast det är underbart att kunna sova huuur länge man vill...

Dagiset här har bara öppet mellan 8-16.... tror jag...
Jag är ju van vid att öppna vid 6 och stänga senast kl 18...  Det är skönt..

Idag har jag och alexandra tränat. men jag är bara så himla lat! måste ha nån som peppar mig..
på torsdag ska vi köra yoga iaf...kanske bäst att stretcha tills dess! haha... imorrn ska hon&ja ut till slottet... äta nån lunch på stan o sen hämta ungarna..

 / puss ida.

Kommentarer
Postat av: mia

Oj, vad snällt! Men är inte riktigt säker på att jag kan tacka ja, eftersom jag inte vill binda upp mig allt för länge. Måste liksom se om det är något för mig :P Men hur länge gäller det då?

2009-01-20 @ 22:59:50
URL: http://tidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0