new life

sådär ja, nu sitter man här nere i lugnet. mitt nya hem detta år... känns sååå spännande och kul!
mamma följde med mig upp, var framme vid stockholm @ 13 ca...klarade inte äns av att åka hiss, haha. en kille...rätt snygg ju... började garva som fan. jag va mest arg. haha yeye...
när vi kom fram var maten klar :) sen började jag packa upp alla mina tusen kilo till kläder... packningen fick knappt plats i bilen...
sen åkte vi o lämnade av mamsen.... jag kände nog mer hur hon kände, att lämna sin unge hos nån annan familj...
att inte ha sin dotter hemma längre... visst, jag har ju flyttat hemifrån men jag var ju hemma titt som tätt...
kommer nog ta några dagar då jag verkligen fattar att jag ska va här... i 1 år! fast det är ju bara 2 fjuttiga timmar, så är man hemma, om saknaden blir för stor... hihi.
vi ses ju den 24/1.... ska bli en rolig dag med mamma & ewa....

Men som de känns nu kommer jag trivas toppen... :) De är hur trevliga som helst... barnen e underbara, en kommenterade att jag tog mkt ketchup & att de va mkt socker i de o onyttigt.. haha.. jag måste nog lägga om mina matvanor... ska kolla lite på tv nu sen sova... är så seg!

imorgon väntar en lugn dag förhoppsningsvis.. Kanske blir en fika med Lowa!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Helen

Jaha, då begriper jag. Puss o hej

2009-01-07 @ 19:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0