rock´n roll baby...

hello saturday!

sitter och kollar på körslaget... eller jag spanar in Erik, Magnus & Wells... Vilka hetbombar, yeah ;)
Helgen har varit otroligt lugn... Igår satt vi i soffan med myskläder, Gin&Tonic, chips och Let´s dance... Idag åt vi lunch på "ett litet kök"... de va gott! sen köpte jag 2 fula t-shirtar på carlings som "kan va bra att ha".. som alla andra sånna köp...

sen la jag mej i sängen o kollade på greys anatomy. Linda har ju alla boxar... =D tyvärr bara den 3:e hemma men de går lika bra.. låg o nörda några program!

jag har hittat till friskis&svettis med så tränade där i veckan. ska nog köpa ett solkort där med. kan verkligen behövas!!

Jag längtar tills på fredag. Hade bokat buss till kl 19.30 på kvällen men nu sa de att jag fick va ledig hela dagen så åker hem kl 12 ist... Hoppas jag kan hämta barn på dagis iaf... Fast mina små snuttar i normlösa....
 Ååååh vad jag saknar dom....<3

Men trivs verkligen här. Känner mig hemma... Fast jag bara hittar 1 kilometer bort! haha...
Om 1 vecka ska mamma, jag & ewa rocka iaf... champions of rock i nrkpg!
Vi bokade i typ augusti.... Var redan som slutsålt då...

Nee, bara för jag snackar om de här får jag ju nästan hemlängtan... Därför ska jag ta och boka en återbiljett till stockholm nästa söndag.. så jag kommer "hem" igen! :D

Puss&kram



"jag borde tjäna mer än fredrik ljungberg...........? "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0