bad sound kill good music

idag fyller josefine 21 år :)  grattis gumman!

om 2 veckor är det min tur! wohoo...

tiden går, fortare än aldrig förr....imorgon kommer johanna och stannar tills på söndag! ska bli såå kul :)
på måndag blir de storstäda huset.. tis+ons jobb på dagis. tisdagkvällen ut&äta med familjen.
på onsdag åker jag heeem! ska vara hemma i 2 månader då... hoppas på en varm sommar så jag kan ligga ute i trädgården och steka! lär åka och bada med lucas&clara typ every day. ingen annan har ju tid med mej, haha...

ikväll ska jag nog färga håret på alexandra & städa rummet. sen är jag godissugen också..
imorgon ska vi antingen till gröna lund, skansen, junibacken eller bio. en pizza på det blir de nog med!
sista fredagen med gänget....! :(

Kommentarer
Postat av: Jossan

Tack sötnos. saknar dig, du och johanna får hade så kul och hälsa henne:)

2009-06-04 @ 19:49:55
Postat av: L

jag har alltid tid för dig betty!!

2009-06-07 @ 15:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0