proud over myself

vilken underbar vecka!

i måndags vaknade jag av telefonen och ewa fråga om jag skulle me henne o malin till berg. så vi åkte dit o solade o blötte fötterna och kollade på alla slussöppningar och snackade om båtar. och att vi säkert kommer ligga där som 40 åringar o spana in 20åringarna, haha.
på hemvägen köpte vi jordgubbar och det va sååå gott med mjölk o massa socker.
sen kom broder rikard och fick sig sin andra tjej på andra armen tatuerad, mkt faaajnt.

tisdagen spenderades i vinberga med mamma, vi hade med oss luftmadrasser som vi bara glassa på i vattnet, och det är bra när hon är med, för hon tänker på allt bra o gott man kan packa ner till lunch :P på kvällen grillade vi möms möms hamburgare!

idag vaknade jag av lisen, trodde dock det var alarm... det blev lundbybadet på stört och sola och bada med mina bääääjb lisen o frida. de blev korv, o glass x2 och lite kakor!
när jag kom hem åkte mam,pap, simon o jag till vadstena. skulle spela minigolf men heeeej vi fick inte plats. åkte vidare till vätterviksbadet. blev visst den 3:e glassen där med.
på hemvägen blev brorsan o jag sugna på tennis så vi åkte iväg till mantorp och lira! jag va kass men lärde mej efter en stund :P så skulle vi springa spåret... och jag bara mindes alla gånger vi gjorde det i skolan. var helt DÖD, alla gånger.
men simon snacka springtaktik och joggingen och jag var mkt nära vänner...det var knappt jobbigt.
då fick vi för oss att springa ett andra varv. and i made it. utan att gå nååånting! Proud! :P haha

imorrn blir de lkpg. handla dricka o högtalare med ewa. sen ska vi till vinberga...
på kvällen blir de att packa bilen sen åker vi fredag morgon till göterborg - METALTOWN!
pepppepppepp!!!

puss och kram skumbanan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0