ready to go back

midsommar igår, jag vet inte om det var en hiss eller diss! haha... jo, det var en rolig kväll.. hämtade upp lollo i linkan sen for vi till askeby. där blev det grillning, alkohol, massa sång, uppdrag och lekar!
vid kl 1 tog jag plats i sängen så jag var säker på att jag skulle få en. haha, men det va kul en kvart sen va de jacuzzi och grejjer, jag hoppade dock över badet och körde frisörsalong ist.. jag hade glitter överallt! papeljottererna satt lite varstans o hej fadderullan...
folket kom i säng runt 5,6 tiden imorse. jag fick ligga ute på ett hörn på sängen för 2 st slafsa mule! haha, fyfan.
gick och la mig i bilen istället!
imorse gick jag ut och gick sen åkte jag hem.. Ewa o lollo hängde visst också med, en zombie och en exemtobbe aka; lollo! haha .... lite melooon på det me! taaaack kaj för kvällen iaf ;)
ja så de va midsommar 09 det, nu ser jag fram emot fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0