2½ men - typ 4 avsnitt.

hey there.

fredag: pappa hämtade mig i lkpg och jag åkte och hämtade kidsen. clara va jätteglad, kanske enda gången på hela helgen. haha!
mådde illa på kvällen sen :/ va helt kallsvettig och fyy... inte kul.

lördagen vaknade jag av att jag mådde ännu värre... typ kl 8 på morgonen... jippie. vilken sovmorgon.
kom iaf iväg o badade med mia, benny & clara.
hemma fixade jag iordning mig och skulle med lisen o frida ut, som vi hade bestämt. och jag va pepp..
men det var inte kroppen. så jag stannade hemma tillsut :( jättetråkigt va det.
och mamma jobbade 12 timmarspass fre,lör,sön så jag fick umgås med min far som bara satt och klagade på allt han såg på tv, i sin vanliga ordning, spec melodifestivalen. suck.

söndagen vaknade jag tidigt igen. bytte säng och sov i 2 timmar till.. woho. hade så satans tråkigt så jag tvingade med mig clara och tvingade benny att låna ut bilen till mig så vi kunde åka till lkpg. jag köpte 4 ramar. haha de va de enda. sen handla vi på city gross. där gick 3 timmar den dagen iaf. och lite umgänge med clara!
skulle med bussen från lkpg 19.15 men den kom kl 20! YES!
va hemma vid 23 sen och somnade vid 1.

och sen vaknade jag vid kl 5 av min dröm;

jag och en kille satt i ett rum, tror att vi va lite halft ihop.
hans tjej och min syster ewa satt i rummet bredvid. sen tar killen ett p-piller och han får vääärsta hallucinationerna och börja hoppa runt och ha sig. helt plötsligt går han in till sin tjej och ger henne värsta sparken i ryggen men hon bryr sig inte. sen kastar han ett glas med vatten mitt i min magen och jag blir galen och kastar tillbaka.
han blir rasande och börjar jaga mig och jag blir sådär rädd så man hoppas att man drömmer och jag springer ut ur alla dörrar så fort jag kan och undrar om jag ska klara mig levande därifrån. precis när jag slänger igen den sista dörren vaknar jag. glad att jag är ute, men livrädd - min syster är ju kvar därinne..

berättade drömmen för mamma sen; och vi snackade om drömmar.
den här måste verkligen ha betytt detta: att jag håller på att läsa boken "det ska bli ett sant nöje att döda dig", av magdalena graaf och att jag samtidigt är orolig för ewa som ena stunden lever livet och andra stunden har så mycket feber så hon tror att hon ska dö.........
vaknade iaf sen kl 11, de va skönt.... ska inte jobba på dagiset imorgonom. mår lite illa fortfarande..
och vad säger inte mamma när jag ringer:
- både jag och simon är hemma och mår jättedåligt. haha SORRY GUYS!..... :P

ska hem i helgen igen . den lär bli roligare.... ska bowla, äta och kolla på melodifestivalen med familjen och fira alla som fyllt år. hoppas på vidare party efter det. är hemma hela vecka sen och helgen efter ska lisen firas! :0)

nu blir det borsta gaddarna och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0