friends

nu är jag och mitt internet vänner igen... ära vare månadsskifte.  jag hade använt för mycket plats på mitt bredband så det gick förjävla söligt men nu är det hurtigt igen! Vad man kan bli irriterad när det går assöligt och det enda som kommer upp efter kanske 45 minuter "sidan kan inte visas".... vilket ord egentligen, "söligt"... e det många som säger de? haha..

efter lunchen idag åkte jag in till lowa. vi slappa galet i soffan o kolla på disneydadgs.
sen lagade lowa mat och jag kollade glatt på...sen var det dags för melodifestivalen... Tycker det var hemskt att operasångaren gick före sarah dawn finer...!
Och "Higher"... va inte det en gammal låt?
 


jaha där va bilden ja, som skulle kommit upp för typ 1 vecka sen.  roligt hade vi iaf =D 

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0