heeelg :)

haha... kollar på "sveriges värsta bilförare" och de är på lidingö.
de va iaf i ropsten sen kände jag igen mig lite .... nu körde de på lidingöbron..!

så kul kan man ha...

pepp på helgen. ska mysa sönder lucas&clara och skämma bort dem haha.
på lördag ska jag supa sönder lisen&frida. nej vad säger jag! inte bra...
ska mysa med dem med. och äta middag. och kanske ta en drink. MYS var det ja... LOVELY...

jag e fan pepp på parken... hahaha... hej jag bor i sthlm och är typ pepp på världens öde partyställe.
det är så det ska va... då vet jag att jag fortfarande är jag. men ida lisen och frida slår allt. vart vi än är. haha hej bleeeeeek, brunare brunast.

Kommentarer
Postat av: Zebrabrallan

trion slår allt <3

supa önder var ordet :P

2009-03-07 @ 13:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0