shopahoooolic...

man kan verkligen hitta ALLT på internet...jag bara älskar att internetshoppa... så därför har min dag sett ut såhär:
missbrukat dessa goda hallon med glass&maränger....varit ute och gått (en alldeles för kort promenad)
och kollat runt på alla dessa roliga sidor man kan beställa hem en massa skit...
eller allt va väl endå inte skit. jag hittade ju en present till lisen som jag hoppas ska hinna fram i tid i postlådan :)

ikväll ska jag va barnvakt. måste hitta på nåt annat än att spela tvspel bara... 
kanske åka o bada?
imorgon ska jag till motala - kolla efter kläder till mamma&mig till ann&dannes bröllop...sen ska jag till tandis.
och på fredag ska jag träffa johanna :) wiiiie, ska bli skoj!
på kvällen ska jag va chaffis. till mor&far - enda till vallerstad :P 
och på lördag ska vi fira lisen! WOHOO... hoppas jag inte få en sån där sjuka som jag fick förra helgen.. då dör jag.(johanna hade vart sjuk, får hoppas hon är frisk som en nötkärna nu)
vi ska in till motala och fjompa runt på lördag...lagfest var det ja haha. jag bara hej vilken sport? fotboll va de visst...

nu ska jag nog äta lite med hallon, maräng&glass... my new favorite.

idag fyller linda 39 år... grattis grattis.

♥ puss ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0