söööliga pooost...

hade beställt en födelsedagspresent till lisen. den har inte kommit än - jag är sur!
dock fyller hon ju inte förrns den 25:e men det är ju imorgon jag vill ge den... :/

har varit i linkan med johanna idag... mycket roligt att träffa henne. vi hade massor att prata om eftersom vi inte setts på hur länge som helst... jag visste inte äns att hon hade flyttat till mjölby haha...

håller på att färga håret på mamma nu, sen har jag tvingat henne att jag ska få sminka henne och sen ska jag skjutsa dem ikväll... är fylletaxi så att säga om nån är i behov av det....

en gång i stockholm på dagiset snacka ja lite östgötska ja... jag bara: men heeej det går väldigt söööligt...
personalen bara: Ida, vad är söligt? då kom jag på att om man säger söligt flera gånger undrar jag med vad det är...
men ja, att de går långssamt fattar du la....

sölkorv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0