spets eller blanka?

har beslutsångest... ska jag ha spetsleggings eller de blanka? vill ju ha de där riktigt skinnleggingsen, men hittar de inte i min size, såklart!
alexandra o jag skulle ju slappa med sushi o vin typ hej soffan är min bästa vän. men sen ringde lowa o baaah:
-tja ska du med på några öl?
men jaa, det är lördag löning. öl är gott och lowa är <3 ... och eftersom linda inte tyckte vi skulle mögla i källaren ikväll så skjutsar hon oss till ropsten :)

men så var ju frågan... klädfrågan... den eviga frågan...!

....
annars va vi ju och åt förut... det va mumma. jag åt en clubMACKA med chickenröra&bacon. sen köpte de kuddar...
och jag bara längtar till att fixa min lägenhet. den lär bli spacad när jag kommer hem :) får massa roliga ideér.
hyran har dock höjts...3500....! undra vad jag kommer syssla med när jag kommer hem... ska jag söka jobb eller plugga?

sen sov jag konstigt inatt, min näsa var uppstoppad med nån nattförkylning& jag vaknade kl 7,8&9....
jaja... typsikt när man har sovmorgon.

 
jag ikväll...
förstår mig inte på mina längder på håret. helt på fel sidan....

ha en trevlig kväll. Puss&kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0