stay the night

lisen, frida och ja skulle köra spinning igår... jag grävde i ewas garderob efter ett par gympadojjor och hade snott simons shorts... jag var redo! haha
men... frida va sjuk så vi skippa det hela... finns bara en sak att säga: bli frisk!

men jag pallra mig iväg till lisen iaf och bara på vägen dit, på den där fula skänningevägen så flög en massa minnen upp... 
bara vid avfarten om jag skulle åka rakt fram eller om jag skulle svänga av... hahaha... blev att svänga av så jag fick åka i den älskade rondellen vid JET. 
kommer aldrig glömma när vi körde race och jag körde åt fel håll i rondellen så jag skulle komma först. haha fyfan är ju livsfarlig... inte bra att erkänna sina brott om polisen skulle läsa :P dock väldigt liten chans... haha
och solnedgången påväg till mjölby ger mig många minnen, vet ifan varför... kanske för att det inte lyser nån sol i mjölby? haha 

men värre var nog när vi körde rakt ÖVER rondellen vid mc donalds... men då var det icke jag som körde. haha tur de då hade vi kanske fastnat i mitten och stått där även idag och sett dumma ut...

iaf...lisen och jag gick en lång promme och bara prata en massa. va inte tyst en sekund...
och imorrn ska alla brudarna festa ;) wiiie... 

mamma frågade nu hur mycket jag ville lägga på ann o dannes bröllopspresent... jag sträckte mig så lång till 1 krona!
kan bli en klubba de får dela på... 

ajja, minnen minnen älskade minnen...
i sommar upplever vi fler minnen om de blir som vi sagt.... magaluf 09?
om vi inte ska uppleva nån annan partystad? nån kanske känner igen oss.. inte bra,... typ krullet eller den svettiga killen hahaha fyfan... kanske t.o.m kondommannen har återvänt. då vill inte jag va där säger jag bara hahaha...

love you girls...<3

Kommentarer
Postat av: lisen

hahah du har ju ett förflutet med alla upprepade personer på magaluf listan hahahah :D eller? :O

2009-03-20 @ 18:51:25
Postat av: Anonym

nej inte krullet för fan :P det var mer du&frida som hade de med han haha

2009-03-20 @ 19:54:42
Postat av: lisen

haha o ja va lika trevlig som vanligt antar jaa :D

2009-03-26 @ 22:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0