sunday

godkväll..
igår hämtade mammi mej i lkpg, sen blev det en sväng till ikea...köpte lite ramar som jag satte kort i hemma, de blev mkt tjusigt.
vid 18 va vi inne i lkpg igen. vi va inne på cosmic. körde 2 timmar och jag hann med att smaka typ alla drinkar, dubbelstrikes och att komma 3:a av 9... vi körde tjejerna mot killarna. WOHOO. vann överlägset över alla girlsen.
vid 20 käka vi först förrätt och kollade på melodifestivalen. sen åt vi mumma oxfilé. jag o ann va de enda som tog efterrätt. hon va den enda som orkade, säkert för hon va gravid. haha och så glupska jag... :P
jag blev lite för full tror jag och det var ju inte meningen. danne fick för sig att jag o ann skulle hänga med ut så vi drog till norrköping och besökte harrys. när jag visade legget sa vakten:

-hmm...88:a är lite för ungt här
ann&danne hade redan gått in men så pekade jag på de och sa:
-men jag är ju med dem , de är ju fan 100 år gamla.
och då va de bara att gå in :P

en rolig kväll med mkt gamlingar, dans&dricka.
vi va hemma vid 3 och jag däcka så skööönt i sängen..danne skulle dock ha efterfest med 2,8 från lidl haha de va rätt goda fax.

fick en god frulle och sen tvinga jag mamma att hämta mej, mutade med spagetti&köttfärssås och några timmar senare kom hon .... sen kollade vi gamla kort. haha! very cute.

sen va jag barnvakt åt lucas&clara....

Längtar till 4april....ann&danne gifter sig då. ska till frissan för första gången i mitt liv bestämde jag idag. HAHAHA...ska bli spännande..sen ska jag sminka Ann och sen är kvällen ung och kärleken evig....

Meeeeeeen puss då.



Kommentarer
Postat av: Liis

visste att du va full,. haha sluta förneka bettan ;)

2009-03-16 @ 11:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0