voice

fan vad jag skulle vilja kunna sjunga... bara av att kolla på "så ska det låta" lixom...repris också. hej hopp kul jul.
känns som det är typ söndag idag.........mm....

igår körde vi hem mc donalds och alla barnen satt i soffan och åt... helt surprised över att ingen spillde... men sen visades det en fläck. i vita soffan! HEY,

alla på facebook hette typ "oooh nooo snöstorm" och jag bara heeej här i sthlm är det ingen snö. mums...
efter ca 5 timmar var den här också. jippie...

ska iväg och äta på r.o.o.m eller ett litet kök eller rum eller vad det nu heter... sen ska jag nog va med alexandra. vi ska bara slappa. kanske käka sushi. hon åker hem till usa på min födelsedag :( buuhuuu...någon som vill ta hennes plats?

på fredagkväll åker jag hem... är hemma kl 24. sova! ja... men det är så dåligt. på tågen har de jämt massa lampor tända... på bussen kan man sova som en prinsessa!
på lördagen ska jag klippa mej... ska göra nåt fränt... haha. men jag lovar mig själv. det är sista gången jag klipper mig. sen ska jag ha LÅNGT hår. någon gång i mitt liv. långt hår är jag. och jag saknar det...

suck puck....
puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0