closer

Todelooo o!!!

har just käkat pizza uppe hos familjen. orkade dock bara annanasen och salladen . det e godast.
i fredags kom Liiiisen hit. vi köpte en vinbox, fixade tacos och hade myys med barnen. på kvällen blev det idol och fjant o trams haha.
på lördagen va de simskola sen drog vi in till stan . dock bara 1 timme eller 2 och en cheese . sen åkte vi hem igen. Lisen behövde kurera sej under täcket och vi kollade på sex and the city och sov i 20 timmar . sen åkte jag ner och köpte lite filmer, Lisen va tvungen att få se dirty dancing. sen lite tusenbröder.

sen idag kom lisens pappa o hämta henne så hon slapp åka buss. stackars gumman som blev sjuk :(
hade nog varit skönare för henne och va hemma men de visste vi ju inte att de skulle bli så och jag är glad för hennes sällskap iaf . :)
sen blev det en promme och en sväng på willys .

vad händer annars?
va hemma förra helgen, det nalkades fest hos frida som fyllt och flyttat. det blev heta bloody mary´s och rosa pantern och jäger och charader och jag vet inte vad. motala o harrys iaf . det var en rolig kväll .
även om min mamma minns mer än mig. haha.
somnade i hennes säng med jackan på och vaknar av att hon knuffar iväg mej för jag tog för stor plats.. shysst morsiiii! sen i söndags va vi i norrköping och hälsa på ann, danne och william gullet.
det blev stan och stoj. hoj hoj.

lisen & jag i somras.
bilderna vi tog i fredags va för oseriösa för att läggas ut . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0